Τη νέα αύξηση του φόρου στα καύσιμα επεξεργάζεται το υπουργείο Οικονομικών, παρά το γεγονός ότι η Ελλάδα όχι μόνο έχει τον μεγαλύτερο φόρο στα καύσιμα σε ευρωπαϊκό επίπεδο, αλλά υπολογίζει και φόρο επί του φόρου, αφού ο ΦΠΑ 23% επιβάλλεται και επί του ειδικού τέλους.
http://m-agapi.blogspot.gr/
Στόχος είναι να επιβαρύνεται περισσότερο η χρήση του αυτοκινήτου με την επιβολή ουσιαστικά μιας αύξησης του φόρου στη βενζίνη και τα λοιπά καύσιμα. Το ποσό αυτό δηλαδή θα το πληρώνουν όσοι κινούν περισσότερο τα αυτοκίνητά τους ή έχουν μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα, ενώ θα επιβαρύνει λιγότερο όσους δεν τα μετακινούν ή έχουν ένα αυτοκίνητο το οποίο δεν καίει πολύ βενζίνη.
Όπως είπε ο κ. Αλεξιάδης, μιλώντας το πρωί στον Σκάι, θα μειωθούν τα τέλη κυκλοφορίας αλλά θα επιβληθεί ένα μικρό τέλος κυκλοφορίας σε όλους και θα συνδεθεί με τη βενζίνη.
Όπως είπε ο κ. Αλεξιάδης, μιλώντας το πρωί στον Σκάι, θα μειωθούν τα τέλη κυκλοφορίας αλλά θα επιβληθεί ένα μικρό τέλος κυκλοφορίας σε όλους και θα συνδεθεί με τη βενζίνη.
Συγκεκριμένα:
- Θα επιβληθεί αύξηση φόρου στη βενζίνη και τα λοιπά καύσιμα, με στόχο να επιβαρύνεται περισσότερο η χρήση του αυτοκινήτου. Το ποσό θα το πληρώνουν όσοι κινούν περισσότερα τα αυτοκίνητά τους ή έχουν μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα, ενώ θα επιβαρύνει λιγότερο όσους δεν τα μετακινούν ή έχουν «ένα αυτοκινητάκι που καίει λίγα», όπως είπε ο κ.Αλεξιάδης.
- Αντίστοιχα, θα μειωθούν τα τέλη κυκλοφορίας. Θα παραμείνει ένα αναλογικό μικρό ποσό που θα πληρώνει ετησίως κάθε όχημα, που όμως δεν θα είναι απαγορευτικό για να μπορέσουν να πάρουν πίσω τις πινακίδες τους όσοι τις έχουν καταθέσει
- Αντίστοιχα, θα μειωθούν τα τέλη κυκλοφορίας. Θα παραμείνει ένα αναλογικό μικρό ποσό που θα πληρώνει ετησίως κάθε όχημα, που όμως δεν θα είναι απαγορευτικό για να μπορέσουν να πάρουν πίσω τις πινακίδες τους όσοι τις έχουν καταθέσει
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου