H Xiaomi σταματά να ανακοινώνει αριθμούς πωλήσεων
Η Xiaomi είναι ένας από τους κορυφαίους Κινέζους κατασκευαστές και κάθε τέλος του χρόνου συνήθιζε να ανακοινώνει τους αριθμούς πωλήσεων. Ωστόσο, για το 2016 που έληξε πριν από λίγες μέρες, δεν έκανε το ίδιο. Ο CEO, Lei Jun, παραδέχτηκε ότι η εταιρεία «κινήθηκε υπερβολικά γρήγορα» ως προς την επέκτασή της.
Δεδομένου ότι την περασμένη χρονιά δεν κατάφερε να φτάσει τους αριθμούς αποστολών που είχε θέσει ως στόχο και λόγω της σχετικής στασιμότητας στην ανάπτυξη τους τελευταίους 24 μήνες, είναι λογικό η Xiaomi να μην θέλει να ανακοινώσει τους επίσημους αριθμούς. Η περασμένη χρονιά δεν ήταν η καλύτερη για την Xiaomi με το μερίδιο αγοράς της να την κατατάσσει στην 4η θέση στην Κίνα, όπου είχε την πρωτιά κάποτε.
Η Xiaomi είχε σημειώσει εκρηκτική ανάπτυξη το διάστημα μεταξύ 2012 και 2014, όμως το 2015 δεν συνέβη το ίδιο. Ο ρυθμός ανάπτυξης έπεσε στο 14.5% σε αντίθεση με το 200% που ήταν το 2014. Η ίδια πορεία πρέπει να ακολουθήθηκε και το 2016 και σε αυτό παίζει ρόλο το γεγονός ότι η αγορά των
smartphones έχει ρίξει ρυθμούς γενικότερα.
Για το 2017 η Xiaomi έχει δηλώσει ότι δεν θέλει να περιοριστεί μόνο σε smartphones. Σχεδιάζει να ασχοληθεί με τεχνητή νοημοσύνη, να δημιουργήσει μια πλατφόρμα για internet banking. Επίσης, θα ανοίξει offline καταστήματα καθώς δεν της αρκεί να χαρακτηρίζεται ως «e-commerce smartphone brand». Μένει να δούμε αν θα αποφασίσει και την επέκτασή της σε δυτικές αγορές.
Η Xiaomi είναι ένας από τους κορυφαίους Κινέζους κατασκευαστές και κάθε τέλος του χρόνου συνήθιζε να ανακοινώνει τους αριθμούς πωλήσεων. Ωστόσο, για το 2016 που έληξε πριν από λίγες μέρες, δεν έκανε το ίδιο. Ο CEO, Lei Jun, παραδέχτηκε ότι η εταιρεία «κινήθηκε υπερβολικά γρήγορα» ως προς την επέκτασή της.
Δεδομένου ότι την περασμένη χρονιά δεν κατάφερε να φτάσει τους αριθμούς αποστολών που είχε θέσει ως στόχο και λόγω της σχετικής στασιμότητας στην ανάπτυξη τους τελευταίους 24 μήνες, είναι λογικό η Xiaomi να μην θέλει να ανακοινώσει τους επίσημους αριθμούς. Η περασμένη χρονιά δεν ήταν η καλύτερη για την Xiaomi με το μερίδιο αγοράς της να την κατατάσσει στην 4η θέση στην Κίνα, όπου είχε την πρωτιά κάποτε.
Η Xiaomi είχε σημειώσει εκρηκτική ανάπτυξη το διάστημα μεταξύ 2012 και 2014, όμως το 2015 δεν συνέβη το ίδιο. Ο ρυθμός ανάπτυξης έπεσε στο 14.5% σε αντίθεση με το 200% που ήταν το 2014. Η ίδια πορεία πρέπει να ακολουθήθηκε και το 2016 και σε αυτό παίζει ρόλο το γεγονός ότι η αγορά των
smartphones έχει ρίξει ρυθμούς γενικότερα.
Για το 2017 η Xiaomi έχει δηλώσει ότι δεν θέλει να περιοριστεί μόνο σε smartphones. Σχεδιάζει να ασχοληθεί με τεχνητή νοημοσύνη, να δημιουργήσει μια πλατφόρμα για internet banking. Επίσης, θα ανοίξει offline καταστήματα καθώς δεν της αρκεί να χαρακτηρίζεται ως «e-commerce smartphone brand». Μένει να δούμε αν θα αποφασίσει και την επέκτασή της σε δυτικές αγορές.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου