Αλλαγή στην πολιτική απορρήτου Βόλτα στο Web με ονοματεπώνυμο; - Πώς θα πείτε «Όχι, ευχαριστώ!»
Η Google μπορεί πλέον να μοιράζεται ό,τι ξέρει για εσάς με την DoubleClick, εάν συμφωνήσετε (ή, εάν δεν συνειδητοποιήσατε ότι το κάνατε).
Το ιστορικό των διαδικτυακών σας επισκέψεων, δηλαδή οι δικτυακοί τόποι που επισκέπτεστε και το τι κάνετε εκεί, ήταν πάντοτε κάτι που δεν γνώριζε η Google όταν σέρβιρε τις διαφημίσεις της με βάση ό,τι γνώριζε από τη χρήση των υπηρεσιών της από εσάς.
Ό,τι σας αφορά από τη χρήση του Gmail ή του YouTube, του Google+, του Google Hangouts και άλλων δεκάδων υπηρεσιών της Google είχε ονοματεπώνυμο, όχι όμως και το ιστορικό των διαδικτυακών σας περιηγήσεων.
Αυτή ήταν μια λεπτή κόκκινη γραμμή που δεν είχε περάσει η Google από το 2007, όταν αγόρασε την μεγαλύτερη εταιρεία διάχυσης διαφημίσεων στον παγκόσμιο ιστό, την DoubleClick. Το έκανε όμως στο τέλος του φετινού καλοκαιριού και φυσικά, κανείς δεν το αντιλήφθηκε.Μέχρι που, η Julia Angwin στο ProPublica έγραψε γι'αυτή τη μικρή αλλαγή που βελτιώνει τις υπηρεσίες της Google και τις διαφημίσεις που μας σερβίρει. Μια ιστορική αλλαγή στην πολιτική του γίγαντα του Διαδικτύου, που αλλάζει όσα ξέραμε για το πώς μας βρίσκουν οι διαφημίσεις: από τη δραστηριότητά μας ναι, χωρίς όμως να μπορούν να προσθέσουν το ονοματεπώνυμό μας. Το ad tracking μπορεί τώρα να βάλει και υπογραφή στα δεδομένα που συλλέγει από τον ιστό.
Η Google σπεύδει να επισημάνει πως αφενός ενημέρωσε τους κατόχους λογαριασμού Google (με e-mail υπό τον τίτλο «Some new features for your Google account» στην εκάστοτε γλώσσα), και να σημειώσει πως δεν αφορά στο ιστορικό των ήδη κάτοχων λογαριασμού -εκτός εάν επιλέξουν να συμπεριληφθεί- αλλά στο ιστορικό που θα σχηματίσουν τα νέα μέλη των υπηρεσιών του.
Για να δείτε τη σχετική ρύθμιση και να την τροποποιήσετε:
Η Google μπορεί πλέον να μοιράζεται ό,τι ξέρει για εσάς με την DoubleClick, εάν συμφωνήσετε (ή, εάν δεν συνειδητοποιήσατε ότι το κάνατε).
Το ιστορικό των διαδικτυακών σας επισκέψεων, δηλαδή οι δικτυακοί τόποι που επισκέπτεστε και το τι κάνετε εκεί, ήταν πάντοτε κάτι που δεν γνώριζε η Google όταν σέρβιρε τις διαφημίσεις της με βάση ό,τι γνώριζε από τη χρήση των υπηρεσιών της από εσάς.
Ό,τι σας αφορά από τη χρήση του Gmail ή του YouTube, του Google+, του Google Hangouts και άλλων δεκάδων υπηρεσιών της Google είχε ονοματεπώνυμο, όχι όμως και το ιστορικό των διαδικτυακών σας περιηγήσεων.
Αυτή ήταν μια λεπτή κόκκινη γραμμή που δεν είχε περάσει η Google από το 2007, όταν αγόρασε την μεγαλύτερη εταιρεία διάχυσης διαφημίσεων στον παγκόσμιο ιστό, την DoubleClick. Το έκανε όμως στο τέλος του φετινού καλοκαιριού και φυσικά, κανείς δεν το αντιλήφθηκε.Μέχρι που, η Julia Angwin στο ProPublica έγραψε γι'αυτή τη μικρή αλλαγή που βελτιώνει τις υπηρεσίες της Google και τις διαφημίσεις που μας σερβίρει. Μια ιστορική αλλαγή στην πολιτική του γίγαντα του Διαδικτύου, που αλλάζει όσα ξέραμε για το πώς μας βρίσκουν οι διαφημίσεις: από τη δραστηριότητά μας ναι, χωρίς όμως να μπορούν να προσθέσουν το ονοματεπώνυμό μας. Το ad tracking μπορεί τώρα να βάλει και υπογραφή στα δεδομένα που συλλέγει από τον ιστό.
Η Google σπεύδει να επισημάνει πως αφενός ενημέρωσε τους κατόχους λογαριασμού Google (με e-mail υπό τον τίτλο «Some new features for your Google account» στην εκάστοτε γλώσσα), και να σημειώσει πως δεν αφορά στο ιστορικό των ήδη κάτοχων λογαριασμού -εκτός εάν επιλέξουν να συμπεριληφθεί- αλλά στο ιστορικό που θα σχηματίσουν τα νέα μέλη των υπηρεσιών του.
Για να δείτε τη σχετική ρύθμιση και να την τροποποιήσετε:
- Επισκεφτείτε τη διεύθυνση https://myaccount.google.com/activitycontrols?utm_source=HelpCenter&utm_medium=Accounts&utm_campaign=
- ελέγξτε εάν περιλαμβάνεται το ιστορικό των περιηγήσεών σας στο Διαδίκτυο με τον Chrome και ό,τι κάνετε σε δικτυακούς τόπους και app και πράξτε κατά βούληση: ενεργοποιήστε ή απενεργοποιήστε τη ρύθμιση «Συμπερίληψη του ιστορικού περιήγησης στο Chrome και της δραστηριότητας από ιστότοπους και εφαρμογές που χρησιμοποιούν υπηρεσίες Google»
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου